Producent wózków dla dzieci i fotelików samochodowych – Coletto
SERWIS I GWARANCJA

Serwis i gwarancja

Nie jesteśmy w stanie przewidzieć co może się wydarzyć podczas użytkowania produktu, ale jesteśmy zawsze gotowi pomóc w rozwiązywaniu problemów. Dlatego też oferujemy Wam rzetelny i sprawny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 

 

Bezpłatna gwarancja

Nasze produkty są objęte bezpłatną gwarancją. Zakupiony wózek dla dzieci lub fotelik samochodowy możecie zareklamować za pośrednictwem sklepu lub kontaktować się bezpośrednio z naszą firmą.

Okres gwarancji zależy od rodzaju produktu i wynosi:

  • Wózki wielofunkcyjne: 12 miesięcy 
  • Wózki spacerowe: 12 miesięcy 
  • Foteliki samochodowe: 36 miesięcy

 

Masz problem z naszym produktem? Opisz go nam!

Wyślij nam email ze zdjęciami lub nagraniem i opisem usterki na serwis@coletto.pl, co pomoże skrócić procedurę reklamacji. Nasz dział serwisu odpowie Ci jak najszybciej i wskaże dalszy sposób postępowania. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. Czasami bywa tak, że jest to tylko kwestia odpowiedniej konserwacji lub poprawnego montażu. Dzięki temu jesteś w stanie poradzić sobie samemu z problemem, bez konieczności pozbywania się produktu na czas naprawy.

Nasi serwisanci zawsze chętnie pomogą :).

 

Serwis DOOR-TO-DOOR

Oferujemy sprawny system napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych DOOR TO DOOR. System D2D jest wyjątkowo przyjaznym dla klienta sposobem realizacji naprawy naszych produktów. Załatwienie wszelkich spraw związanych z reklamacją lub serwisem pogwarancyjnym odbywa się telefoniczne lub przez e-mail, bez konieczności wychodzenia z domu, a kurier odbiera i dostarcza Wam produkt pod wskazany adres.

Serwis ten świadczymy na terenie całego kraju.

 

Czy możesz wysłać samodzielnie do nas produkt?

Bezpłatny odbiór i dostawa reklamowanego produktu dotyczy wyłącznie przesyłek wysłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Serwis firmy Coletto. Nie pokrywamy kosztów przesyłek wysłanych za pośrednictwem innych firm kurierskich. 
Prosimy nie wysyłać samodzielnie produktu na koszt firmy Coletto bez wcześniejszego uzgodnienia.

 

Co obejmuje gwarancja?

Nie wiesz, czy usterka podlega bezpłatnej naprawie w ramach gwarancji? Pobierz i sprawdź WARUNKI GWARANCJI. Jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z naszym serwisem telefonicznie lub przez e-mail.

 

Serwis pogwarancyjny

Skończyła Ci się gwarancja? Nie martw się! Na pewno pomożemy. Nasz serwis świadczy również usługi napraw pogwarancyjnych. Wyślij nam email ze zdjęciami lub nagraniem i opisem usterki na serwis@coletto.pl . Wyliczymy koszty naprawy indywidualnie, a Ty zdecydujesz, czy skorzystasz z naszych usług.

 

Części zapasowe

Potrzebujesz kupić dętki lub opony, a może zniszczył się lub zaginął materacyk do wózka? Napisz do nas - sprawdzimy dostępność i prześlemy Ci wycenę.

 

Formularz reklamacyjny - POBIERZ

 

E-mail: serwis@coletto.pl

Telefon: +48 606 372 720

(kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku 8-16)

 

 

 

Znajdź sklepy z naszymi produktami!